We are discovering new horizons

We are discovering new horizons

Attracting new customers and retaining existing customers

12 saat
300 AZN
Azərbaycan

Kimlər üçün nəzərdə tutulub:
Yuxarı rəhbər işçilər, Marketinq departamentinin mütəxəssisləri, Müştəri xidməti mütəxəssisləri

Proqramın qısa məzmunu:


Təqdimat və ilkin test

Modul 1. Yeni müştərilərin müəyyənləşdirilməsi və cəlb edilməsi yolları

  • Biznes strategiyaya uyğun strateji hədəf qrupunun müəyyənləşdirilməsi
  • Müştərilərin seqmentləşdirilməsi
  • Müştəriləri cəlb etmək üçün əsas əlaqə kanallarının müəyyənləşdirilməsi
  • Yeni müştərilərin cəlb olunması alətləri və yolları


Modul 2. Yeni müştərilərin cəlb edilməsi üzrə strategiyalar

  • Bankın bazar strategiyasının müəyyənləşdirilməsi
  • Marketinq üzrə strategiyalar
  • Marketinq kommunikasiyaları üzrə fəaliyyətlərin müəyyənləşdirilməsi
  • Marketinq kommunikasiyalarının həyata keçirilməsi və nəzarəti


Modul 3. Yeni müştərilərin cəlb edilməsi və qorunub saxlanması

  • Necə edək ki, müştəri bizim reklam agentinə çevrilsin
  • Müştəri xidməti işinin təşkili
  • Cəlb olunmuş müştərilərin qorunub saxlanması yolları


Yekun test

İlkin Qarayev
İlkin Qarayev

Təlimçi | Məsləhətçi

TƏHSİLİ

  • Bakalavr: 1985 – 1992-ci illər Azərbaycan Dövlət Universiteti, Fərqlənmə diplomu
  • Magistr: 1993 – 1994-cü illər, İstanbul, Türkiyədə, Beynəlxalq Bankçılıq Tədqiqatları Mərkəzi


İŞ TƏCRÜBƏSİ

  • 2010-cu ildən indiyə qədər OMG Şirkətlər Qurupunun Vitse-prezidenti
  • 1997-ci ildən indiyə qədər AzEcoConsulting Şirkətinin qurucusu, prezidenti
  • 2003-2007-ci illər Azərbaycan Bank Tədris Mərkəzi, Layihə rəhbəri
  • 1996-1997-ci illər Bakobank Komersiya Bankının Beynəlxalq Əlaqələlər Departamentinin Direktoru
  • 1991-1995-ci illərdə Oğuzbank Komersiya Bankının Maliyyə Əməliyyatları Departamentinin Direktoru

XÜSUSİ NAİLİYYƏTLƏR

  • 2005-ci ildə EBRD Peşəkar Təlim Proqramı, Beynəlxalq Ticarət və Maliyyə Sertifikatı
  • 2005-2006-cı illərdə eBSİ tərəfindən təqdim edilən Beynəlxalq Maliyyə Mütəxəssisi Akreditasiyası (İTS), Beynəlxalq Ticarət Mütəxəssisi Fərqlənmə Sertifikatı
  • JİCA ( Sapporo, Yaponiya) tərəfindən Biznes İdarəçilik Təlimləri, Biznes İdarəetmə Sertifikatı
  • 2011-ci ildə Konsaltinq İnstitutu, İdarəetmə konsaltinqinin əsasları Sertifikatı
  • Avropa Keyfiyyət Təşkilatı(EOQ) EOQ Keyfiyyət Sistemi Meneceri Sertifikatı
  • 2006-cı ildən indiyə qədər KOM-ların İnkişafını Dəstəkləmə Mərkəzinin (QHT), Sədri
  • 2002-2006-cı illər Milli QHT Forumu, Vitse-prezident
  • 2000-2002-ci illər Milli QHT Forumu, Ekspert müşaviri
  • Yoxsulluğun Azaldılması və İqtisadi İnkişaf (Dövlət Proqramı), 2002-2003-cı illər (6 ay ərzində) – Vətəndaş Cəmiyyəti üzrə Ekspert
  • 2001-2002 –ci illər Yoxsulluğun Azaldılması Strategiyaları Hazırlığı, İşçi qrupu üzvü
DİL BİLİKLƏRİ
Azərbaycan dili
İngilis dili
Rus dili
Turk dili
MÖVZU QRUPUNA AİD DİGƏR TƏLİMLƏR
  • Marketinq
  • Müştəri xidmətləri
  • Xarici ticarətin maliyyələşdirilməsi