We are discovering new horizons

We are discovering new horizons

ITIL®4 Foundation

12 saat
400 AZN
Azərbaycan

Kimlər üçün nəzərdə tutulub

İT rəhbərlər, orta menecment, İT mütəxəssislər

Beynəlxalq sertifikasiya imtahanına hazırlıq

Proqramın qısa məzmunu

Introduction: The Business Need for ITIL4 (Giriş – İTİL4-də biznesin ehtiyacı)

  • Recall the definition of service management (Xidmətlərin idarəedilməsi təsnifatı)
  • Describe the key concepts of organizations and value (Dəyər və təşkilatın əsas konseptual anlayışların təsviri)
  • Recall the definition of service (Xidmətin təsnifatı)
  • Describe the ITIL service value system (ITIL xidmətin dəyər sistemi)

Module 1: The Four Dimensions of Service Management (Xidmətin idarəedilməsi üzrə 4 resurs qrupu)

  • Describe the four dimensions of service management: (Xidmətin idarəedilməsi üzrə 4 resurs qrupu)
  • Organization and people (Təşkilat və insanlar)
  • İnformation and technology (İnformasiya və texnologiyalar)
  • Partners and suppliers (Partnyor və təchizatçılar)
  • Value streams and processes (Dəyər axını və proseslər)

Module 2: Key Service Management Concepts (Xidmətlərin idarəedilməsinin əsas konseptləri)

  • Describe key concepts of service relationships including service relationship management, service provisioning, service consumption and service offerings (Xidmət münasibətlərinin əsas konseptləri)
  • Recall the definition of a customer, user and sponsor (Müştəri, istifadəçi, sponsor)
  • Recall the definition of utility and warranty (Funksionallıq və xassələr)
  • Describe the key concepts of creating value with costs, outcomes, outputs, risks, utility and warranty (Əsas konseptlər: özqiymət, nəticə, yekun nəticə, risklər, funksionallıq və xassələr)

Module 3: The Service Value Chain (Xidmət dəyər zənciri)

  • Describe the interconnected nature of the service value chain and how this supports value streams (Xidmət dəyər zənciri təsnifatı)
  • Describe the purpose of each value chain activity, including: plan, improve, engage, design and transition, obtain or build, deliver and support (Xidmət zəncirində mərhələlər)

Module 4: Seven ITIL Guiding Principles (İdarəetmə prinsipləri)

  • Describe the nature, use, and interaction of the guiding principles (İdarəetmə prinsipləri və onların təsnifatı)
  • Explain the use of the guiding principles, including: focus on value, start where you are, progress iteratively with feedback, collaborate and promote visibility, think and work holistically, keep it simple and practical, and optimize and automate (Əsas konseptlər)

Module 5: An introduction to ITIL Practices (İTİL praktikalarına giriş)

  • Recall the purpose of 15 of the 34 ITIL practices (34 idarəetmə praktikaları)
  • Explain the following practices in additional detail: Continual Improvement, Change Control, Incident Management, Problem Management, ServiceDesk, Service Level Management, and Service Request Management (Əsas idarəetmə praktikaların təsnifatı)
  • Recall the definition of the terms change, problem, incident, problem, known error, IT asset, event, and configuration item (CI) (Əsas terminlərin təsnifatı)

Conclusion: Wrap-up and Review (Kursun yekunu, test imtahan, sual cavab sessiyası)

Sinan Əliyev
Sinan Əliyev

Təlimçi

Təhsili:

  • 2013, Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti (UNEC), İqtisadiyyat üzrə Bakalavr

İş təcrübəsi:

  • 2021 – hazırda, eManat, İT İnfrastrukturu Meneceri
  • 2017 – 2021, Eurodesign, Layihə Meneceri, Biznes Məsləhətçi
  • 2016 – 2017, PMD Group, Qrupun IT Meneceri
  • 2011 – 2016, Softline International, Biznes Məsləhətçi, Auditor
  • 2004 – 2011, MuganBank ASC, Sistem Administratoru, IT Departamentinin Direktoru

Beynəlaxalq sertifikatları:

  • 2010, ITIL 3 Expert
  • 2014, Disaster Recovery Engineer
  • 2018, Oxford Fintech Program
  • 2021, ITIL 4 Managing Professional


Xüsusi nailiyyətləri:

  • İT Menecment sahəsində 15 ildən artıq məsləhətçi, auditor və İT Menecer təcrübəsi

Apardığı təlim mövzuları:

  • ITIL