We are discovering new horizons

We are discovering new horizons

Marketing and Sale

12 saat
300 AZN
Azərbaycan

Kimlər üçün nəzərdə tutulub:
Marketinq departamentinin rəhbərləri və işçiləri, filial rəhbərləri

Proqramın qısa məzmunu:

Təqdimat və ilkin test

Modul 1. Marketinqin mahiyyəti

  • Marketinqin mahiyyəti
  • Bankda marketinqin rolu və vəzifələri
  • Marketinq konsepsiyası
  • Strateji marketinq


Modul 2. Marketinq planlaşması

  • Marketinq strategiyası
  • Məhsul strategiyası
  • Qiymət strategiyası
  • Paylanma kanalları strategiyası
  • Təşviqat strategiyası
  • Marketinq prosesi
  • Bazarın seqmentasiyası
  • Qarışıq marketinq (Marketing Mix)
  • Marketinq fəaliyyətinin planlaşdırılması
  • Marketinq kompleksi
  • Strateji marketinq planı
  • Marketinq əməliyyat planı (illik)
  • Marketinq büdcəsi


Modul 3. Marketinqdə 4 P və 4 C

  • Bazar araşdırmaları
  • Bazar araşdırması prosesi
  • Bazar araşdırmalarının növləri
  • Yeni məhsulların yaradılması
  • Yeni məhsul yaradılması prosesi
  • Reklam və İctimai əlaqələr
  • Marketinq fəaliyyətinə nəzarət
  • Reklam planının icrası və monitorinqi
  • İƏ planının icrası və monitorinqi
  • Marketinq araşdırmaları planının icrası və monitorinqi
  • Məhsulun həyat dövrünün monitorinqi

Yekun test və sertifikasiya

Kursun sonunda əldə edəcəyiniz biliklər:

  • Marketinqin mahiyyəti və onun biznesin idarə edilməsində rolunu
  • Marketinq strategiyasının konsepsiyasını və marketinqin planlaşdırma prosesinin müəyyən edilməsini
  • Bazarın seqmentasiyası və onun marketinq fəaliyyəti ilə əlaqəsini
  • Marketinq strategiyasını
  • İllik marketinq planının hazırlanmasını
  • Reklam və İƏ planının hazırlanmasını
  • Marketinq büdcəsinin müəyyənləşdirilməsini
  • Marketinqdə 4P və 4C prinsiplərini
  • Qarışıq marketinqin mahiyyətini
  • Bazar araşdırmalarının müxtəlif metodları və müştəri bazasının müəyyənləşdirilməsini
  • Bazar araşdırmalarının əhəmiyyəti və növlərini
  • Marketinq fəaliyyətinə nəzarət və monitorinqini
İlkin Qarayev
İlkin Qarayev

Təlimçi | Məsləhətçi

TƏHSİLİ

  • Bakalavr: 1985 – 1992-ci illər Azərbaycan Dövlət Universiteti, Fərqlənmə diplomu
  • Magistr: 1993 – 1994-cü illər, İstanbul, Türkiyədə, Beynəlxalq Bankçılıq Tədqiqatları Mərkəzi


İŞ TƏCRÜBƏSİ

  • 2010-cu ildən indiyə qədər OMG Şirkətlər Qurupunun Vitse-prezidenti
  • 1997-ci ildən indiyə qədər AzEcoConsulting Şirkətinin qurucusu, prezidenti
  • 2003-2007-ci illər Azərbaycan Bank Tədris Mərkəzi, Layihə rəhbəri
  • 1996-1997-ci illər Bakobank Komersiya Bankının Beynəlxalq Əlaqələlər Departamentinin Direktoru
  • 1991-1995-ci illərdə Oğuzbank Komersiya Bankının Maliyyə Əməliyyatları Departamentinin Direktoru

XÜSUSİ NAİLİYYƏTLƏR

  • 2005-ci ildə EBRD Peşəkar Təlim Proqramı, Beynəlxalq Ticarət və Maliyyə Sertifikatı
  • 2005-2006-cı illərdə eBSİ tərəfindən təqdim edilən Beynəlxalq Maliyyə Mütəxəssisi Akreditasiyası (İTS), Beynəlxalq Ticarət Mütəxəssisi Fərqlənmə Sertifikatı
  • JİCA ( Sapporo, Yaponiya) tərəfindən Biznes İdarəçilik Təlimləri, Biznes İdarəetmə Sertifikatı
  • 2011-ci ildə Konsaltinq İnstitutu, İdarəetmə konsaltinqinin əsasları Sertifikatı
  • Avropa Keyfiyyət Təşkilatı(EOQ) EOQ Keyfiyyət Sistemi Meneceri Sertifikatı
  • 2006-cı ildən indiyə qədər KOM-ların İnkişafını Dəstəkləmə Mərkəzinin (QHT), Sədri
  • 2002-2006-cı illər Milli QHT Forumu, Vitse-prezident
  • 2000-2002-ci illər Milli QHT Forumu, Ekspert müşaviri
  • Yoxsulluğun Azaldılması və İqtisadi İnkişaf (Dövlət Proqramı), 2002-2003-cı illər (6 ay ərzində) – Vətəndaş Cəmiyyəti üzrə Ekspert
  • 2001-2002 –ci illər Yoxsulluğun Azaldılması Strategiyaları Hazırlığı, İşçi qrupu üzvü
DİL BİLİKLƏRİ
Azərbaycan dili
İngilis dili
Rus dili
Turk dili
MÖVZU QRUPUNA AİD DİGƏR TƏLİMLƏR
  • Marketinq
  • Müştəri xidmətləri
  • Xarici ticarətin maliyyələşdirilməsi